Pages

Friday, April 15, 2011

THANK U BOSS

Assalamualaikum~~
weee~~
alhamdulillah, hari nie aku dapat balik awal...
lepas org balik dari solat jumaat td, aku tepon bos...
mula2 ckp sal kerja la...pastu aku mintak balik awl la...sbb keje x banyak mana pon..
tp masalahnyer, aq lupa nk punch card larh...hehe
xcited sangt nk balik, smpai terlupa nk punch card...
kerja aq kat tempat tu as personal assistant jer...
nie la kerja pertama aq...lepas abis study...
alhamdulillah, mungkin ini adalah rezeki aq,
walaupun jauh dari rumah aku...mungkin ini adalah rezeki yang Allah SWT nak bg kat aku..
hehe...syukur2..alhamdulillah....

P/S:: untuk bos (yuslaily binti yunos) terima kasih saya ucapkan kepada bos kerana telah mmebri saya peluang pekerjaan dan terima kasih juga...kerana bos mmpercayai saya sebagai assistant bos...insyaallah sya akan buat yang terbaik!! =) wee~~~

wsalam...

No comments:

Post a Comment

thank you...i really appreciated your comment... :)