Pages

Friday, April 8, 2011

Apabila luahan hatiku keluar~~~

URM~~~hari nie dah ary jumaat dah. cepat nye dah hari jumaat. x sangka aq..ape2 pun semoga hariku dan hari2 keluarga ku di berkati Allah swt. amin allahumma amin~~~ aq tulis blog nie, sbb aq nk bercerita, aq x taw npe hari nie aq riso sangat..riso sbb terlalu banyak tanda2 kiamat di depan mata. Ya Rabb lindungila aq dan keluarga ku di dunia dan akhirat...semoga kami sekeluarga dapat bertemu semula di Surga mu YA Allah...ya Allah aku tahu yang aq tidak layak untuk ke syurga mu Ya Allah, tapi aku tak sanggup ke neraka Mu yang teramat panas dan bole di katakan terlalu berganda panasnya ya Illahi...Ya Allah jantung ku berdegup kencang apabila memikirkan seksaan terhadap ahli neraka. Ya Allah jujur ku katakan, bahawa aku seperti tidak sanggup untuk menghadapi akhir zaman ini yang bakal bertemu dengan "dajjal". ya Allah kuatkan la iman ku, bantu la aq...jangan la Kau menarik balik hidayah yang Kau berikan kepada ku, Sesungguhnya hidayah itu adalah milikmu...sesungguhnya nabi Muhammad saw pernah bersabda bahawa keimanan umat nabi di akhir zaman adalah senipis kulit bawang (xpasati sangat statement dye..tp statement iman snipis kulit bawang itu yg aku pasti)..
Ya Allah jika ajal datang menjemputku, mati kan la aku dalam keadaan usnol khotimah..dan sempat mengucapkan kalimah lailahaillallah muhammadur rasullullah....ya allah, aq bersyukur kerana aq di lahirkan dalam keadaan islam...subhanallah xhenti2 aq berdoa semoga Kau sentiasa melindungi aku dan keluarga ku di dunia dan akhirat, tidak lupa juga kepada saudara mulimin dan muslimat....amin allahumma amin....

note:: aku menulis di blog nie, bukan kerana ingin menunjuk siapa diri aku...tetapi ape yang tertulis di blog ini hanyalah luahan dari hati aku sendiri. Allahua'alam...

No comments:

Post a Comment

thank you...i really appreciated your comment... :)