Pages

Sunday, April 17, 2011

HARI KU

hye....wah!! hari nie satu hari x kluar dari rumah....kluar pon just sapu halaman rumah..hehe
aktiviti aku hari ini adalah....::
1. menghadap laptop on9 facebook..itu pun sbb bace article xbuat ape pon...mana xnyer article hari nie best2 kot...hehe. mcm2 kesah aku bce....tp kan, bnyk2 article yg aku bce..more to marriage.. haha..klakanyer. mcm xde tajuk lain jer...ape2 pon bila dah bce, mmg best..bg aku yg x kawen nie, just bce untuk pengetahuan masa depan..hahahaha (xle bla statement)..tp aku ade bce article ttg penghinaan nabi kita Muhammad saw. citer dye mcm nie...cashier kat carrefour tegur pakaian seorg customer berbangsa cina yg ade gambar babi memakai serban dan anjing yang brtudung. x sampai aty la nak taip dengan lebih lanjut...takut tersalah taip. pastu tersalah faham...nie url article tu

2. aktiviti yang ke2 pulak, aku buat donut untuk kali yang ke 2...wah, tp x xbest sangt la yang hari nie punyer...hehe. 

3. tgok maharaja lawak, xtp xdapat tengok habis...sbb line lemau giler...

4. kemas rumah sebelum mak balik umah...klau x nantik rumah nie ade org mnyayi...hahaha

nie jer la aktiviti yang aku buat sepanjang ade kat umah...hehehe. 

oke la takat nie dlu..adik aku nak gne laptop, dye dah bising kat sebelah aku nie...papai, wsalam.

No comments:

Post a Comment

thank you...i really appreciated your comment... :)