Pages

Sunday, May 29, 2011

BERJALAN DI PUTRAJAYA

HYE!!! Assalamualaikum.....haha. bersemangat betul aku rini. Mana tak nya, hari nie aku dapat kluar jalan2 gan adik2 aku...kami berjalan di putrajaya, motif sebenar nak pergi JOM HEBOH, tapi tak sangka la ade tiga karnival kat sana...kami berjalan dari masjid putrajaya sampai kat JPN. Ya Allah PANASnyer...tuhan jer tau...burn muka aku rini. haha...tp xkesah la, janji KAMI ENJOY!!

Banyak gambr yang kami amik, yang xkami sangka...kat putrajaya tu ade pameran tentera, polis, bomba etc...bnyk pameran, sempat bergambr gan kereta2 kebal kat sana and pose dengan senjata2 tentera. Jangan riso, xde peluru pon dalam senjata tu....

bergambar dengan kete kebal askar...
mereke nie la yang sanggup teman aku berjalam...


Kami gerak dari pukul 11pgi sampai kol 3ptg. hahaha....perjalanan kami mmg memenatkan....tp seronok. wink~ wink~ aku ingat nntik nak g lagi. Motif aku sbb nak tgok pemandangan kat PUTRAJAYA LAGI!!! aku suke la gi sana..sbbnyer kat sana banyk tasik... aku suke tgok tasik untuk tenangkan fikiran...lalala~~

No comments:

Post a Comment

thank you...i really appreciated your comment... :)