Pages

Sunday, June 5, 2011

5 JUNE

ASSALAMUALAIKUM...hye. wah!! tak sangka aku...alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sbb masih di panjang kan umur...skrg alhamdulillah..umur pun dah cecah 21 tahun...(tua dah la). Ini la kehidupan di atas bumi nie...umur akan sentiasa meningkat..dari tahun ke tahun.

aku juga amat berterima  kasih kepada kawan-kawan yang telah mmberi ucapan ulang tahun untuk ku...aku amat menghargainya. Ikhlas dari hati, anda semua telah mmbuat saya tersenyum dengan ucapan2 kalian...terima kasih sekali lagi....walaupun tak ada kek birthday..Its oke...yang penting adalah DOA. Doa dari both of my parents and ucapan dari sahabat2 dan teman2 ku...sama ada yang memberi ucapan melalui SMS atau FB.
(dah mcm org nk bg ucapan kat atas pentas la pulak)

Ape pon...umur dah meningkat, so..harap2 dapat tingkat kan iman juga. (insyaallah).
ape pon..semoga aku di beri kekuatan dalam menjalani kehidupan ini...Ya Allah..bantu la dan Bimbingla aku....amin...

HAPPY BIRTHDAY TO ME
(ucapan syok sendiri) 

No comments:

Post a Comment

thank you...i really appreciated your comment... :)