Pages

Tuesday, June 28, 2011

KAWAN SAYA DAH KAWEN....

hye reader...ari nie aku nk update blog...nk citer, aku g kenduri kawen mmber aku. huhu....xsangka aku yang dia dah kwen baya aku plak tu umur dia...tgok dia kwen rase mcm nk kwen jugak....hehehe(gelak sopan). comel jer tgok dia atas pelamin, tp bnyk2 pengantin yang aku tgok, dia la pengantin pertama yang aku tengok xreti duk diam atas pelamin...hahaha....ape2 pun still nmpk kiut lorh, maybe sebab seri pengantin kot...aku doakan semoga hubungan mereka kekal sehingga akhir hayat..amin..amin...amin....dan semoga dikurniakan anak yang soleh dan soleha....nk tengok tak gambr dia....?? jeng..je..jeng...

comel kan kwan aku nie???
akhirnyer..dah kwen kwn aku sorang nie....huhuhu....dlu msa knal dia, mcm budak2 jer perangai...hehe....

bubay sampai sini jer dlu yer...=)

4 comments:

  1. Assalam miss vanylla,
    thanks sudi keblog akak yg tak seberapa tu ya..
    singgah2lah selalu ..:-)

    Nice blog you have here!!

    ReplyDelete
  2. wsalam....insyaallah..time kasih kak... =)

    ReplyDelete
  3. slmat pngantin baru utk kwn kamu..
    smoga kamu cpat kawen jugak.. ;-p

    ReplyDelete

thank you...i really appreciated your comment... :)