Pages

Tuesday, June 7, 2011

SUKA SO MUCH

Salam to reader.....hari nie tetiber rase nk buat entry plak...mna taknyer, aku terbaca blog CIK CIPUT pnyer blog..nak tau sapa cik ciput tu? CLICK HERE. aku suka bace blog dia. best and funny. yang bole aku describe skrg nie...suke, suke, suke.....haha. jujur aku katakan..SUKE so much la....haha

malas la aku nk decribe blog dia citer pasal ape...nk taw bace sendiri yer...pastu ade satu blog lagi yang aku slalu bace...blog solihin zubir. blog dia pon best jugak. BEST so much la orang kata...haha...nk tau siapa beliau? CLICK HERE. nak tau blog dia citer ape? BACE SENDIRI!!.

sebenarnyer bnyak blog yang sudah aku jelajahi dan aku bace..best jugak berbloging nie kan...haha. sejak aku berjinak2 dengan blog nie...bnyak blog yang dah aku bce...ade yang citer pasal nie, citer pasal tu..mcm2 citer la..and most of the blog yang aku bace...of course la yang best2.haha...tp xkesah la best ke tak...mcm la blog aku nie best SANGAT! masing2 ada citer masing2 yang nak di kongsikan bersama pembaca...sama ada best tau tidak...begatung la kepada individu tu sendiri. klo org tu kata best...maka best la citer tu kan and vise versa.

bagi aku berbloging nie pon best jugak...certain org xsuke berbloging, but it never mind...masing2 ade cara fikiran masing2 kan. aku berbloging sbbnye, suke bercerita sendiri2...haha. xkesah la ade org bace or tak... xberharap pon (cewah~ iyer la tu) ...tapi klo ada yang sudi bace tu, alhamdulillah....time kasih. aku hargainya...sbb sudi mbaca blog aku yang xseberapa nie. wee~~~ =)

gmbr dari cik google

2 comments:

thank you...i really appreciated your comment... :)